Boy George woedend op Liam Payne

22-02-2013 23:20
Boy George (51) nam speciaal zijn nichtje Molly Fitzpatrick mee naar de feestelijke awardshow, die door het dolle heen was omdat haar idolen van de boyband One Direction in de zaal aanwezig waren.
Terwijl Harry Styles en Niall Horan de tijd namen om met Molly te praten, nergeerde Liam Payne het nichtje van Boy George volledig. "Compimenten voor Harry Styles dat hij met mijn nichtje op de foto ging" Schrijft George op twitter "Maar niet voor Liam, die onrespect volle sukkel!"
Liam zegt dat George leugens uitspreekt. "Als je mij om een foto had gevraagd, was ik heus wel gestopt. Blijf jij maar je rare hoeden dragen had Liam gezegt.

 

Wat vinden jullie hiervan? Gaat George te ver? Of heeft hij gelijk?
Stem:

 

 

 

 

Enquête

Gaat George te ver? Of heeft hij gelijk?

George heeft gelijk! (10)
45%

George gaat veel te ver! (12)
55%

Totaal stemmen: 22

Boy George woedend op Liam Payne.

Liam George

Isa | 22-02-2013

Ik vind zelf dat hij wel een beetje te ver gaat. Ik was er niet bij en ik weet niet wat precies waar is. Maar je gaat toch niet schelden omdat zijn nichtje niet met Liam op de foto mocht

Nieuw bericht